Timp de opt ore, 11 echipe formate din experți în comunicare, planificare strategică, design, branding, web design, copywriting și PR au lucrat pentru a găsi rezolvare celor 11 teme de comunicare înscrise de 10 organizații non-profit din București și Ilfov.
Au fost prezenți la eveniment copywriteri, DTPiști, strategi, oameni de PR, art directori, graficieni, web designeri, consultanți de brand, experți în social media.
Au participat din inițiativă proprie profesioniști veniți din agenții și companii importante: Rogalski Damaschin PR, Heraldist&Wondermarks, FCB Bucharest, The Beards Studio & Grapefruit, Leo Burnett, Google Romania, Fundația PRAIS, Publicis Image PR sau The Good Company. Au venit și figuri celebre din industria românească de comunicare, cum sunt Hanny Bratu, Brad Florescu, Alin Zăinescu sau Sorin Trancă.
Și mai mult, o parte din cei prezenți au devenit voluntari pe termen lung pentru organizațiile cărora le-au dedicat, pentru început, 8 ore peste program.
Implicarea voluntară a facilitatorilor, voluntarilor și a organizațiilor a însumat peste 600 de ore, adică 15 săptămâni de lucru ale unui angajat cu normă întreagă.
Rezultate din 2016: https://bucuresti.8-i.ro/rezultate-din-2016-dupa-8-ore-de-lucru/