12 AȘTEPTĂRI ȘI PROVOCĂRI ALE ONG-URILOR

 In Povești

ASOCIAȚIA PENTRU TEHNOLOGIE ȘI INTERNET (APTI):

Așteptarea: Să lucrăm profesionist și eficient alături de oameni motivați și dornici să ajute și să se implice într-o atmosteră prietenoasă și deschisă.

Provocarea: Să apucăm să terminăm ce ne-am propus.

ASOCIAȚIA ARCHÉ:

Așteptarea: Pe 10 martie ne dorim să folosim fiecare oră la maximum, astfel încât să avem toate informațiile necesare rezolvării problemei asociației noastre, ca începând de luni, 13 martie să implementăm proiectul.

Provocarea: Concentrarea noastră constantă, a tuturor, în tot acest interval de 8 ore.

ORGANIZAȚIA NAȚIONALĂ CERCETAȘII ROMÂNIEI:

Așteptarea: Să creionăm strategia pentru brandul Cercetașii României.

Provocarea: Provocarea noastră cea mai mare este să rezumăm istoria organizației de peste 100 de ani într-un mod cât mai coerent și rapid astfel încât cei care nu sunt cercetași să surprindă esența mișcării cercetășești.

ASOCIAȚIA CLUB SPORTIV CLIMB AGAIN:

Așteptarea: Să avem la final un produs care să reprezinte imaginea asociației, care să le spună oamenilor povestea noastră și care să ducă mai departe mesajul că putem depăși imposibilul împreună.

Provocarea: Probabil aceea de a pune în acord ideile mai multor oameni creativi și dedicați cu ideile noastre; totodată, unde-s mulți puterea crește, așadar suntem convinși ca vom izbuti 🙂

COMUNITATEA ARMÂNĂ (AROMÂNĂ) DIN ROMÂNIA:

Așteptarea: Să găsim soluții interesante/inovatoare pentru problema indetificată de asociația noastră.

Provocarea: Armonizarea ideilor unui grup care va lucra împreună pentru prima data.

CPE – FUNDATIA CENTRUL PARTENERIAT PENTRU EGALITATE:

Așteptarea: Să întâlnim  o echipă de profesioniști care să ne ajute să găsim mesajul de impact și canalele potrivite ca să putem crește afacerea noastră socială și pe care să-i convingem că merităm să rămână suporterii noștri și după cele 8 ore.

Provocarea: Suntem sigure că vor fi generate multe idei creative pentru dezvoltarea brutăriei sociale MamaPan, iar una dintre provocări cred că va fi să le structurăm într-o manieră coerentă.  Și ar mai fi de recuperat diferența dintre tipurile diferite de limbaj și de abordare dintre  ONG-uri și mediul de business, plus lipsa noastră de know—how în domeniul comunicării profesioniste.

ASOCIAȚIA PACIENȚILOR CU AFECȚIUNI NEURODEGENERATIVE (APAN ROMÂNIA):

Așteptarea: Avem un proiect concret, în care este necesară multă execuție, un filmuleț care va constitui campania de conștientizare a sclerozei multiple în 2017. Toți cei implicați trebuie să știe și înțeleagă exact ce este de făcut, iar provocarea vine din faptul că, deși cu toții dorim să ajutăm, niciunul dintre noi nu va avea jobul ideal și așteptările exact setate. Este o provocare, dar avem energie pozitivă, speranțe, optimism.

Provocarea: Cred că cea mai mare provocare este să reușim să comunicăm. Noi, asociația, să ne canalizăm pe informațiile strict necesare, focusate pe proiect, căci având o cauză complexă este ușor să povestești despre atâtea lucruri în care suntem implicați. Voluntarii să reușească să funcționeze ca o echipă și chiar una eficientă, deși nu ne cunoaștem unii cu alții.

 

FUNDAȚIA MOTIVATION ROMÂNIA:

Așteptarea: Ne dorim să generăm un plan de campanie eficientă, cu un mesaj atractiv, de impact, ușor de reținut, care să ne aducă susținerea companiilor vizate și să ne ajute să generăm schimbarea în bine a comportamentul publicului larg (vizitatori ai marilor magazine, angajați din companii/clădiri de birouri/etc) privind redarea destinației locurilor de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități.

Provocarea: Cele 8 ore ar putea fi insuficiente pentru înțelegerea problemei și contextului său, cristalizarea mesajului și a unui plan de campanie.

ASOCIAȚIA ÎNVINGEM AUTISMUL:

Așteptarea: Pentru noi este prima participare la acest eveniment și ne dorim ca la sfârșitul celor 8 ore să înțelegem modalitatea prin care putem să rezolvam acest “puzzle”, să înțelegem unde trebuie pusă fiecare piesă, rolul ei și să avem conturată o imagine de ansamblu despre cum ar arata puzzle-ul la final.

Provocarea: Organizarea timpului.

ORGANIZAȚIA SUEDEZĂ PENTRU AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL:

Așteptarea: Să ne conturăm un plan editorial de promovare al spălătorie „Fulg de nea”, astfel încât să devenim mult mai vizibili, să creștem numărul de clienți pentru a face pași concreți către un business social sustenabil.

Provocarea: Să găsim soluții de promovare fără costuri.

SPECIAL OLYMPICS ROMÂNIA:

Așteptarea: Ne bucurăm să putem cunoaște oameni creativi, care aleg să își rupă din timp ca să fie alături de o cauză socială într-o seară de vineri. Sperăm că împreună cu echipa noastră, să putem crea un concept de eveniment de fundraising anual, care să intre în portofoliul nostru de evenimente anuale și care să ne ajute să strângem resursele necesare pentru a avea cât mai multe persoane cu dizabilități intelectuale alături de noi pe terenul de sport, oricare ar fi acesta.

Provocarea: Înțelegerea urgenței a ceea ce facem noi. Activitatea noastră este oarecum de nișă și anume sportul pentru persoanele cu dizabilități intelectuale. Noi organizăm competiții sportive, însă acestea sunt „pretextul” pentru scoate din casă beneficiarii, pentru a le evalua sănătatea, pentru că vrem să își facă prieteni noi și să aibă mai multă încredere în ceea ce fac. Apoi, ne dorim să susținem elevii din școlile de masă să înteleaga ce inseamna sa ai un elev cu dizabilitati intelectuale la clasă.

TEACH FOR ROMANIA:

Așteptarea: Să ne bucurăm de timp alături de voluntarii profesioniști. Știm din experiența anului trecut cât de valoros este să validezi anumite idei și să provoci alte idei. Mă aștept să construim câteva planuri pe care să și începem să le aplicăm și am încredere că asta e și ceea ce se va întâmpla.

Provocarea: Cea mai mare provocare va fi să alegem o singură provocare – să concentrăm discuția astfel încât să acoperim în cel mai relevant mod subiectul, să ne concentrăm pe soluții și să evităm să intrăm în dezbateri.

 

 

Recent Posts

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Formular de contact

Ai o intrebare pentru noi? Ne poti scrie in casuta de mai jos:

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search